diumenge, 26 de desembre del 2010

    En Josep ens va deixar

Josep Prat i Falgueras 

Sant Esteve 2009 a Can Prat 

La passada primavera ens va omplir de flors, colors i vida nova; però també de tristesa perquè se’ns va endur el patriarca, en Josep. I encara tenim l’ànima ressentida. Ell va ser sempre el més entusiasta i dinàmic, tant en els bons moments com en els dolents. Un home hàbil pels negocis i sensible per la pintura. Un artista, un treballador incansable. Ens ha marxat un pou de saviesa.


Aiguafreda, 40è Aniversari Anna, juliol 2008

"El Pla de les Forques" Hostalets de Balenyà, setembre 2010

Cendres i pètals de roses al "Pla de les Forques"


"Josep m’has deixat un buit impossible d’omplir però sé que sóc afortunada per haver-te conegut i haver estat la teva amiga. Sempre tenies quelcom per explicar-me interessant, divertit i savi. En tot moment m’havies demostrat el teu afecte, tant per la meva persona, com per la meva família que tant admiraves. Gràcies per tants bons moments junts, per la nostra complicitat i per la teva companyia".
En Josep ens ha deixat tot un llegat a les persones que van tenir la sort de coneixe’l i viure a prop seu. Tots el trobem a faltar.

1 comentari:

  1. M'afegeixo, des de la meva modèstia i desconeixement, als teus sentiments tan profunds.
    Una abraçada,
    Joan

    ResponElimina