diumenge, 12 de setembre del 2010

L'Última Llum del Dia

M’apassiona la llum, els núvols, la lluna, les estrelles i tants altres fenòmens que la natura ens regala.


Posta de sol a Tenerife




La llum m'ha agradat sempre així que el 2 de setembre quan vaig sortir a l’exterior de l’aeroport de Tenerife i vaig tornar a veure la meravellosa llum tropical vaig pensar i sentir...Oh! És tan diferent, és fantàstica!!
La Gomera, els núvols i la posta de sol


Especialment la llum de la tarda, just abans de la posta de sol.

Roques volcàniques i crepuscle


És una llum màgica. I M'atrau com cap altra llum del dia.





4 comentaris:

  1. Apaaaaa, quant relax. Quina tranquil.litat. Sembla que el món s'aturi, oi?

    ResponElimina
  2. Anna, coincidim en tantes coses!!

    Tinc un recull de fotografies de sortides i postes de sol. Un dia faré una entrada amb elles i m'agradaria que te la fessis teva:)


    (I com m'agrada veure't per sorpresa entre els edificis del campus!!)

    ResponElimina
  3. Estimada Anna,
    no em sorprèn la coincidència (compartim tant) però si m’alegra molt.
    Em farà molta il•lusió veure les teves postes de sol i guardar-me-les com tants altres records teus.
    Vaig a veure el teu blog. Intueixo que hi ha novetats.

    Que maco el que em dius. Sàpigues que et trobo molt, molt a faltar. Una abraçada.

    ResponElimina
  4. No tinc temps material de moment per fer-ho, Anna!
    Però quan tingui un foradet, ho faré amb molt de gust:)

    I de novetats no n'hi ha, tot segueix igual de bé i jo estic millor que mai, Anna!
    Espero que puguis dir el mateix per part teva.
    Una abraçada!

    ResponElimina